Pranešimai spaudai

Informacija žiniasklaidai

2018-03-28

"JYSK" keičia strategiją Baltijos šalyse ir Baltarusijoje

Danų mažmeninės prekybos bendrovė "JYSK", valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą, pakeitė strategiją Baltijos šalyje ir Baltarusijoje.

"Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje atlikti tyrimai parodė, kad Baltijos šalių gyventojai mus tapatina su buičiai ir namams skirtomis smulkmemomis prekiaujančiomis parduotuvėmis.  Vienok, pastaruosius trejus metus mūsų komanda intensyviai dirbo, plėsdami baldų, čiužinių, miegamajai erdvei bei vonios kambariui skirtų prekių asortimentą. Be to, Baltijos šalyse keičiasi vartotojų įpročiai. Anksčiau, nekreipdami dėmesio į kokybę, jie didžiausią dėmesį skirdavo kainai, dabar vis daugiau žmonių renkasi kokybiškas prekes. Naujausia mūsų parduotuvių strategija - siūlyti kokybiškas prekes geriausiomis rinkos kainomis. Beje, mūsų parduotuvių tinklas tapo daniško jaukumo ir bendrystės gyvenimo būdo "hugė" (Hygge) ambasadoriumi. Niekam nėra paslaptis, kad danai - viena laimingiausių tautų pasaulyje, kiekvieną minutę aplink save sugebanti sukurti jaukumą ir komfortą. Būtent tuo stengsimės pasidalyti su pirkėjais, norėdami, kad Baltijos šalyse išaugtų laimės indeksas. Tokia mūsų bendrovės misija. Tarp kitko, JYSK yra oficialus Danijos karališkųjų rūmų tiekėjas", - teigė  „JYSK“ įmonės atstovė Baltijos šalyse ir Baltarusijos rinkose – uždarosios akcinės bendrovės „Do It“ generalinė direktorė Dacė Zundurė.

Pagal naujausią strategiją buvo sukurtas ir pastaruosius kelerius metus įvairiose šalyse testuotas naujas „JYSK" parduotuvių formatas.  2017 metais "JYSK" pradėjo įgyvendinti parduotuvių rekonstrukcijos programą.  Šiuo metu naujausio formato "JYSK" parduotuvės dirba Vilniuje ir Kaune (prekybos  centrai "Nordika" ir "Molas"), Rygoje ir Daugpilyje (PC "Domina" ir "Spice"), Pernu, Tartu, Hapsalu, Kuresare, taip pat Minske ir Breste. Iki 2021 metų "JYSK" planuoja rekonstruoti visas senas savo tinklo parduotuves.

"Naujausio formato dėka mūsų parduotuvės pirkėjams tapo skandinaviškos ir jaukesnės. Atsirado čiužinių studija, pasikeitė čiužinių išsidėstymas, dabar apsipirkti galima dar greičiau ir patogiau", - kalba Dace Zundurė.  Vienos parduotuvės rekonstrukcija kompanijai kainuoja iki 600 tūkstančių eurų, o bendra investicija įdiegiant naujausią strategiją sieks apie 20 milijonų eurų.

Pastaruosius metus "JYSK" prekes kuria Danijos dizaineriai. Jie apmoko darbuotojus ir stebi, kad kiekvienas daiktas atitiktų keturis skandinaviškus stilius, sukurtus pagal hugės principą.  Pasak D.Zundurės, pagal "JYSK" projektus ir užsakymą šiuo metu prekės gaminamos 21 pasaulio šalyje. Dalis prekių importuojama tiesiai iš Danijos.

"Pirkėjams siūlome pačias priimtiniausias kainas, nes prekių gamyba visam pasauliniam "JYSK" tinklui užsakoma kiekvieną dieną", - teigia D.Zundurė. Per artimiausius penkerius metus "JYSK" visame pasaulyje planuoja padidinti savo parduotuvių skaičių iki 5000.

Bus įsteigtos 35 parduotuvės Baltijos šalyse, 40 - Baltarusijoje: dar labiau sustiprinti "JYSK" pozicijas šiame regione tinklo plėtrai skirta 40 milijonų eurų investicija.

"Per artimiausius penkerius metus ketiname išaugti dvigubai: Baltijos šalyse ir Baltarusijoje "JYSK" parduotuvių skaičius padidės iki 70. Greičiausiai tai vyks Baltarusijos rinkos dėka. Baltijos šalyse, ir regione, ir didžiuosiuose miestuose, mes taip pat matome augimo potencialą", - sakė D.Zundurė.

Realizuojant šį planą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Baltarusijoje, "JYSK" planuoja investuoti 40 milijonų eurų.

 Šiuo metu "JYSK" tinklas turi daugiau nei 2500 parduotuvių visoje Europoje, išskyrūs Airiją bei mažąsias šalis - Liuksemburgą ir Lichtenšteiną.

Dabar "JYSK" iškėlė sau tikslą augti globaliai.

„Jūs negalite sustabdyti įsibėgėjusio traukinio. Jūs tik galite į katilą mestelėti vieną kitą toną anglies. Didelis džiaugsmas kurti kažką naujo. Daug laiko reikalauja traukinio įsibėgėjimas, po to, kai jis sulėtina savo greitį. Todėl mes tik judame į priekį ir turime galimybių pradėti kažką naujo, - pokalbyje su danų verslo leidiniu „Finans“ teigė „JYSK“ įkūrėjas L. Larsenas. - Esame užkariavę Europos rinką, norime žengti toliau. Mano svajonė – „Jysk“ parduotuvės visame pasaulyje“.

Papildoma informacija:
Hugė (Hygge) - ypatinga filosofija ir gyvenimo būdas, gelbėjantis nuo streso ir padedantis mėgautis dabarties momentu artimųjų ir draugų apsuptyje.  Tai - šiuolaikės Danijos pasididžiavimas. Teoriškai, užsikrėtus Hygge idėja, ją galima sėkmingai įgyvendinti su bet kuo, bet kur ir bet kada. Patirti šį danišką gyvenimo būdą bei sukurti jaukią, draugišką ir atpalaiduojančią atmosferą galima netgi triukšmingame, chaotiškame ir užterštame ore skendinčiame mieste.

JYSK:
* Pasaulyje atidaryta daugiau nei 2500 parduotuvių, kuriose iš viso dirba daugiau kaip 21 000 žmonių.
* Atstovybės veikia 48 šalyse.
* Baltijos šalyse ir Baltarusijoje dirba 35 parduotuvės ir 4 elektroninės parduotuvės. Iš viso įdarbinta apie 900 žmonių.

JYSK yra oficialus Danijos karališkųjų rūmų tiekėjas.

Papildoma informacija:
Kęstutis Isakas, marketingo direktorius, telefono numeris: 371-29195801, elektroninio pašto adresas: Kestutis.isakas@jysk.lv

2017-09-29

"JYSK" parduotuvių tinklas išaugs du kartus

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „JYSK“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą, iškėlė ambicingus planus: ateityje visame pasaulyje padvigubinti savo parduotuvių skaičių. Šią savaitę parduotuvių kiekis pasiekė 2500 ribą, todėl buvo iškeltas naujas tikslas – 5000. Per artimiausius metus „JYSK“ planuoja atidaryti bent 700 naujų parduotuvių, iš jų 35 Baltijos šalyse ir Baltarusijoje. Investicijos į plėtrą šiame regione sudarys 40 milijonų eurų.

„Jysk“ pasaulyje jau atidarė 2500 parduotuvių ir turi didelių ambicijų – ateityje padvigubinti parduotuvių skaičių iki 5000, per artimiausius penkerius metus planuojama atidaryti bent 700 naujų parduotuvių, dėstė planus pokalbio metu danų verslo leidiniui „Finans“ steigėjas ir savininkas Larsas Larsenas bei „Jysk Nordic“ direktorius Janas Bøghas. „JYSK“ įmonės atstovė Baltijos šalyse ir Baltarusijos rinkose – uždarosios akcinės bendrovės „Do It“ direktorė Dace Zundurė patvirtino, kad Baltijos šalyse ir Baltarusijoje „JYSK“ parduotuvių skaičius taip pat išaugs. „Per artimiausius penkerius metus ir mes planuojame augti bei plėstis: šiuo metu mūsų tinklą sudaro 34 „Jysk“ parduotuvės Baltijos šalyse ir Baltarusijoje. Ketiname padidinti jų skaičių iki 70. Daugiausia ketiname plėstis Baltarusijoje. Baltijos šalyse didžiausią potencialą matome regionuose bei dideliuose miestuose“, - teigia Dace Zundurė. Šiems planams įgyvendinti Baltijos regione ir Baltarusijoje „Jysk“ planuoja investuoti apie 40 milijonų eurų. Įmonės įsitikinimą, kad šis verslas yra perspektyvus, stiprina ir ekonomikos veiksniai. „Šiuo metu pastebimas ekonomikos augimas per pastaruosius trejus metus, taigi auga ir gyventojų gerovės lygis. Jie daug pozityviau žiūri į savo ateitį. Tai teigiamai veikia ne tik kasdien reikalingų prekių prekybą. Gyventojai nori gerinti savo buitį ir investuoja, pirkdami ilgalaikio naudojimo prekes. Tai patvirtinama naujausiais statistiniais duomenimis dėl mažmeninės prekybos apyvartos: 2017 metų liepos mėnesį pastebėta, kad per metus maisto prekių mažmeninės prekybos apimtis Latvijoje padidėjo 4,6 %, o ne maisto prekių mažmeninė prekyba padidėjo 3,3 %. Jeigu dar mūsų šalies gyventojams, gaunantiems mažesnes pajamas, bus palengvinta mokesčių našta, ir mūsų versle galima bus matyti teigiamų tendencijų“, - sakė UAB „Do It“ direktorė Dace Zundurė. „Jysk“ parduotuvės veikia visoje Europoje, išskyrus Airiją ir mažas šalis – Liuksemburgą ir Lichtenšteiną. Tinklą sudaro 2500 parduotuvių. Dabar „Jysk“ iškėlė tikslą augti visame pasaulyje. „Jūs negalite sustabdyti įsibėgėjusio traukinio. Vietoje to, jūs galite mestelėti vieną kitą anglies toną į pečių. Didelis džiaugsmas kurti kažką naujo. Daug laiko reikalauja traukinio įsibėgėjimas po to, kai jis sulėtino savo eigą. Todėl mes tęsime judėjimą į priekį. Mes turime galimybių pradėti kažką naujo“, - pokalbyje su danų verslo leidiniu „Finans“ teigė „JYSK“ įkūrėjas L. Larsenas. „Esame užkariavę Europos rinką, norime eiti toliau. Mano svajonė – „Jysk“ parduotuvės visame pasaulyje“, - teigė „Jysk“ steigėjas ir savininkas. Šiuo metu „Jysk“ Vokietijos įmonė „Dänisches Bettenlager“ ruošiasi įeiti į Pietų Amerikos rinką. Čilė bus pirma šio regiono šalis, kurioje bus atidaryta „Jysk“ parduotuvė. Lars Larsen „Finans“ taip pat teigė, kad nesiruošia mažinti savo valdybos pirmininko vaidmens, atsakydamas į klausimą, ar visuotinė ekspansija bus realizuojama ir užbaigta jam vadovaujant ir, ar jis nepaliks šių pareigų. „Tai įvyks tik tuomet, kai aš prarasiu susidomėjimą. Aistra iki šiol yra mano varomoji jėga, todėl nematau tikslo kažką keisti. Aš čia praleisiu dar bent keletą metų, kol leis sveikata“, - teigė L. Larsenas.

2017 metų informacija apie „JYSK“ :
* Pasaulyje atidaryta 2500 parduotuvių, kuriose iš viso dirba daugiau kaip 21 000 žmonių.
* Atstovybės veikia 48 šalyse.
* Baltijos šalyse ir Baltarusijoje dirba 34 parduotuvės ir 4 elektroninės parduotuvės. Iš viso įdarbinta 870 žmonių.

Papildoma informacija:
Kęstutis ISAKAS, „JYSK“ rinkodaros direktorius Baltijos šalyje ir Baltarusijos, telefonas 371-29195801, elektroninis paštas: kestutis.isakas@jysk.lv


2017-03-21

Informuojame, kad UAB JYSK BALTIC” parduotuvėse buvo prekiauta nesaugiu produktu – kėdė FANNY (art. 42168-001). Importuotojas SIA “DO IT”, kilmės šalis Kinija. Dėl kokybės reikalavimų prašome pirkėjus, įsigijusius šią prekę (su pirkimo kvitu ar be jo),  grąžinti ją į artimiausią “JYSK” parduotuvę.  Pirkėjams bus sugrąžinti pinigai.

 

2016-11-18

„Jysk Baltics“ investavo 1,2 mln. eurų į tinklo plėtrą Baltarusijoje 

Namų apyvokos prekių parduotuvė „Jysk“ išplėtė savo tinklą į Baltarusiją. Į pirmąją parduotuvę investuota 1,2 mln. eurų, o per ateinančius 10 metų šalyje planuojama atidaryti dar bent 25 naujas parduotuves.

„Iš tiesų, manėme, kad vieneri metai startui Baltarusijoje yra neįmanomas ir beprotiškas terminas. Vien jau todėl, kad tai nauja rinka su savo specifika ir savais pirkėjų įpročiais. Džiaugiamės, kad šią ambiciją įgyvendinti pavyko netgi greičiau nei tikėjomės. Pirmosios derybos prasidėjo balandį, o dabar, lapkritį, atidarome pirmąją parduotuvę Minske. Artėjant metų pabaigai, planuojame atidaryti dar vieną“, – sakoDace Zundure, „Jysk“ vadovė Baltijos šalyse ir Baltarusijoje.

Naujoji parduotuvė Minske yra didžiausia kada nors atidaryta „Jysk Baltics“ parduotuvė. Prekybinė erdvė čia užima 2600 kvadratinių metrų plotą. Antroji pagal didumą parduotuvė veikia Kaune, prekybos centre „Mega“. Trečioji – Rygos prekybos centre „Spice Home“.

„Darbuotojų apmokymui pasitelkėme ekspertus iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos. Esame pirmoji skandinaviško stiliaus namų apyvokos reikmenų parduotuvė Baltarusijoje” – teigia D. Zundure.

Dabar Baltijos šalyse veikia 27 „Jysk“ parduotuvės: po 8 Latvijoje ir Estijoje bei 11 Lietuvoje.

Apie „Jysk „

„Jysk“ yra tarptautinė kompanija, prekiaujanti namų apyvokos prekėmis 45 valstybėse. Kompanija buvo įkurta danų verslininko Lars Larsen, kuris atidarė pirmąją parduotuvę 1979 metais. Baltijos šalyse „Jysk“ dirba frančizės pagrindu nuo 2001 metų, pirmoji parduotuvė atidaryta Latvijoje. Prekybos tinklas siūlo platų pasirinkimą, tokį kaip: patalynė, antklodės, pagalvės, staltiesės, rankšluosčiai, palapinės, miegmaišiai, baldai namui ir sodui, apšvietimo įrenginiai, žvakės, servetėlės ir kitos naudingos prekės.

Daugiau informacijos:

Marija Čereškevičiūtė
Komunikacijos konsultantė
M +370 68405660
marija@fabula.lt


2016-10-14 

Bandymui įvykdyti kibernetinę ataką prieš e. parduotuvę „Jysk“ užkirstas kelias

Namų apyvokos reikmenų ir interjero prekių gamintojui „Jysk“ pavyko užkirsti kelią bandymui įvykdyti kibernetinę ataką prieš visose trijose Baltijos valstybėse veikiančią savo e. parduotuvę. Programišiai pasinaudojo platformos „Magento“pažeidžiamumu – ši platforma yra viena pagrindinių e. parduotuvėms visame pasaulyje naudojamų platformų, joje veikia ir e. parduotuvė „Jysk“. Panašios atakos įvykdytos prieš tūkstančius kitų platformą „Magento“ visame pasaulyje naudojančių e. parduotuvių.

Šiuo metu kibernetinės atakos prieš e. parduotuvę „Jysk“ grėsmė visiškai pašalinta, pradėtas tyrimas, sistema išsamiai tikrinama. Informacijos apie tai, ar kuris nors klientas nukentėjo dėl atakos, kol kas neturima, tačiau saugumo sumetimais visi galėję nukentėti naudotojai bus nustatyti ir įspėti, jog turi pakeisti savo kredito kortelių informaciją.

Atakos tikslas buvo surinkti klientų e. parduotuvėse naudojamų kredito kortelių duomenis. E. parduotuvių klientai, naudojantys „BankLink“ sistemą mokėjimams atlikti per bankų internetines sistemas, nenukentėjo visai ir gali būti visiškai tikri, kad jų duomenys saugūs.

Iš viso visose trijose Baltijos valstybėse dėl atakos galėjo nukentėti 480 klientų. Kiekvienas klientas bus asmeniškai informuotas apie bandymą įvykdyti kibernetinę ataką, klientams bus patarta kreiptis į savo bankus ir, prireikus, turimas kredito korteles pakeisti kitomis.