Svarbi informacija!

Dėl visoje šalyje sugriežtintų karantino sąlygų (dėl COVID-19 viruso), JYSK imasi visų įmanomų saugumo priemonių vykdant kompanijos veiklą. Todėl nuo 2020-12-16 visos fizinės parduotuvės yra laikinai uždaromos. Kartu su savo partneriais ir toliau užtikrinsime saugius prekių pristatymo procesus nepakenkdami klientų ir darbuotojų sveikatai, todėl ir toliau galėsite sėkmingai apsipirkti mūsų internetinėje parduotuvėje, adresu www.JYSK.lt

JYSK DARBO VALANDOS

Internetinė parduotuvė: Dirba įprastu grafiku (24/7)
Klientų aptarnavimo centras: I – V  9:00 - 19:00. VI – VII 9:00 - 17:00

 Tel.: +370 521 42484; El. paštas: info@jysk.lt


Įsigytas prekes galėsite atsiimti ir prekių atsiėmimo punktuose, JYSK parduotuvėse, šiomis valandomis:

 

I-V

VI-VII

JYSK ŠIAURĖS MIESTELISŽirmūnų g. 64, Vilnius, tel.+370 614 94968, el.paštas: 1705@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK KLAIPĖDATaikos pr. 64 - Baltijos pr. 24B, Klaipėda, tel.+370 620 34992, el.paštas: 1707@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK ALYTUSUdrijos g. 1, Alytus, tel.Nr.+370 615 68831, el.paštas: 1708@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00


JYSK MARIJAMPOLĖDariaus ir Girėno g. 3A, Marijampolė, tel.Nr.+370 687 81669, el.paštas: 1709@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK ŠIAULIAIGegužių g. 30, Šiauliai, tel.Nr.+370 68614618, el.paštas: 1710@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK KLAIPĖDA, Liepų g. 81, Klaipėda, tel.+370 650 43941, el.paštas: 1714@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK MEGAIslandijos pl. 32, Kaunas, tel.Nr.+370 620 37494, el.paštas: 1711@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK RYOSavitiškio g. 61, Panevežys, tel.+370 615 29106, el.paštas: 1706@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK MOLASK. Baršausko g. 66A, Kaunas, tel.+370 686 37423, el.pastas: 1704@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK NORDIKAVikingų g. 3, Vilnius, tel.+370 618 34261, el.paštas: 1712@jysk.lt

9:00-19:00

9:00-16:00

JYSK OZASOzo g. 18, Vilnius, tel.+370 650 41957, el.paštas: 1713@jysk.lt

10:00-19:00

10:00-16:00

PREKIŲ PRISTATYMO BŪDAI

Išsirink Atsiimk

      • Užsakymo metu pasirinkite atsiėmimą vienoje iš JYSK parduotuvių.
      • Laukite SMS pranešančio, jog prekės paruoštos atsiėmimui.
      • Nueikite į parduotuvę atsiimti savo užsakymą*.
*Atsiimti užsakymus parduotuvėse galėsite tik parduotuvių darbo valandomis. Galima atsiimti tik prekes, kurių yra pakankamas likutis parduotuvėje.

Pristatymas į OMNIVA paštomatus
      • Vykdomas įprastu grafiku.
      • Papildomas dėmesys higienai ir paštomatų dezinfekcijai po kiekvieno siuntos atsiėmimo.
       Siuntų pristatymas į OMNIVA paštomatus gali užtrukti iki 4 darbo dienų. Siuntos nukreipiamos į artimiausią laisvą paštomatą. 

Kurjerio paslauga
      • 
Kurjeriai nepriims grynųjų pinigų, už prekes galėsite atsiskaityti tik banko kortele.
      • Siuntiniai bus perduodami laikantis saugaus atstumo (mažiausisi 2 m) tarp kurjerio ir kliento siekiant išvengti tiesioginio kontakto. Kaip siuntinio pristatymo/gavimo įrodymas bus dararoma fotonuotrauka (vietoj įprastai imamo parašo).
      • Krovos darbai: kurjeris prekes pristatys tik iki durų, Į gyvenamasias patalpas siuntiniai nebus nešami.
      • Dėl šalyje paskelbto karantino siuntų pristatymas gali vėluoti 2-3 darbo dienas. Prekių pristatymas su kurjeriu gali užtrukti iki 7 darbo dienų.

DPD kurjeriai
      • Pristatęs prekes kurjeris paprašys parodyti galiojantį asmens dokumentą (pasą, ID kortelę, vairuotojo pažymėjimą) bei laikantis saugaus atstumo parašys padiktuoti 5 paskutinius dokumento numerio skaičius (ne asmens kodo), kuriuos įves į skanerį. Tai bus siuntinio pristatymo įrodymas (įprastai imamas parašas).
      • Jei klientas neturi ar atsisako pateikti asmens dokumentą, kurjeris pasiūlys nufotografuoti klientą su siuntiniu, laikantis 2-3metrų atstumo.
      • 
Jei klientas atsisako ir nusifotografuoti, siuntinys gali būti nukreiptas į artimiausią DPD saugojimo terminalą (jei atitinka siuntinio parametrai).
      • Klientui atsisakius visų kurjerio pasiūlytų siuntinio priemimo būdų, siuntinys bus grąžintas siuntėjui.

Prekių grąžinimas

      • Dėl prekių grąžinimo klientas turi kreiptis per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos elektroniniu paštu info@jysk.lt. ar užpildant grąžinimo formą JYSK.lt puslapyje.
      • Prekes grąžinti galite pasinaudojus kurjerio paslauga (paslauga mokama).
      • Jei prekės atitinka techninius reikalavimus, jas galima grąžinti pasinaudojus OMNIVA paštomatais (paslaugos kaina 1,89 EUR).
      • Klientas privalo infornuoti klientų aptarnavimo skyrių dėl pasirinkto grąžinimo būdo per 14 dienų nuo siuntos gavimo.

Kitos paslaugos

      • Krovos darbai atliekami tik iki durų.
      • Atsiskaitymas grynaisiais pinigais negalimas, visi mokėjimai tik banko kortele.