Svarbi informacija!

Dėl visoje šalyje sugriežtintų karantino sąlygų (dėl COVID-19 viruso), JYSK imasi visų įmanomų saugumo priemonių vykdant kompanijos veiklą.

Nuo 2021.04.19 JYSK parduotuvės yra atviros pirkėjams kiekvieną dieną. Į prekybos centruose esančias parduotuves darbo dienomis galima įeiti pro pagrindinius įėjimus, o savaitgaliais – pro atskirus įėjimus iš lauko. Įėjimus į parduotuves savaitgaliais galite pažiūrėti Google maps– link! 

JYSK DARBO VALANDOS nuo 2021-04-19 ČIA!

Internetinė parduotuvė: Dirba įprastu grafiku (24/7)

Klientų aptarnavimo centras: I – V  9:00 - 19:00. VI – VII 9:00 - 17:00

Tel.: +370 521 42484; El. paštas: info@jysk.lt

PREKIŲ PRISTATYMO BŪDAI

Išsirink Atsiimk

      • Užsakymo metu pasirinkite atsiėmimą vienoje iš JYSK parduotuvių.
      • Laukite SMS pranešančio, jog prekės paruoštos atsiėmimui.
      • Nueikite į parduotuvę atsiimti savo užsakymą*.
*Atsiimti užsakymus parduotuvėse galėsite tik parduotuvių darbo valandomis. Galima atsiimti tik prekes, kurių yra pakankamas likutis parduotuvėje. Užsakymai, apmokant parduotuvėse, rezervuojami iki dienos pabaigos.

Pristatymas į OMNIVA paštomatus
      • Vykdomas įprastu grafiku.
      • Papildomas dėmesys higienai ir paštomatų dezinfekcijai po kiekvieno siuntos atsiėmimo.
       Siuntų pristatymas į OMNIVA paštomatus gali užtrukti iki 7 darbo dienų. 

Kurjerio paslauga
      • 
Kurjeriai nepriims grynųjų pinigų, už prekes galėsite atsiskaityti tik banko kortele.
      • Siuntiniai bus perduodami laikantis saugaus atstumo (mažiausisi 2 m) tarp kurjerio ir kliento siekiant išvengti tiesioginio kontakto. Kaip siuntinio pristatymo/gavimo įrodymas bus dararoma fotonuotrauka (vietoj įprastai imamo parašo).
      • Krovos darbai: kurjeris prekes pristatys tik iki durų, Į gyvenamasias patalpas siuntiniai nebus nešami.
      • Prekių pristatymas su kurjeriu gali užtrukti iki 7 darbo dienų.

DPD kurjeriai
      • Pristatęs prekes kurjeris paprašys parodyti galiojantį asmens dokumentą (pasą, ID kortelę, vairuotojo pažymėjimą) bei laikantis saugaus atstumo parašys padiktuoti 5 paskutinius dokumento numerio skaičius (ne asmens kodo), kuriuos įves į skanerį. Tai bus siuntinio pristatymo įrodymas (įprastai imamas parašas).
      • Jei klientas neturi ar atsisako pateikti asmens dokumentą, kurjeris pasiūlys nufotografuoti klientą su siuntiniu, laikantis 2-3metrų atstumo.
      • Klientui atsisakius visų kurjerio pasiūlytų siuntinio priemimo būdų, siuntinys bus grąžintas siuntėjui.

Prekių grąžinimas

      • Dėl prekių grąžinimo klientas turi kreiptis per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos elektroniniu paštu info@jysk.lt. ar užpildant grąžinimo formą JYSK.lt puslapyje.
      • Prekes grąžinti galite pasinaudojus kurjerio paslauga (paslauga mokama).
      • Jei prekės atitinka techninius reikalavimus, jas galima grąžinti pasinaudojus OMNIVA paštomatais (paslaugos kaina 1,89 EUR).
      • Klientas privalo infornuoti klientų aptarnavimo skyrių dėl pasirinkto grąžinimo būdo per 14 dienų nuo siuntos gavimo.

Kitos paslaugos

      • Krovos darbai atliekami tik iki durų.
      • Atsiskaitymas grynaisiais pinigais negalimas, visi mokėjimai tik banko kortele.