B2B Prekių užsakymo taisyklės JYSK.lt
Prekių užsakymo taisyklės juridiniams asmenims
Prieš pateikdami užsakymą internetinėje parduotuvėje atidžiai perskaitykite šias taisykles. Didelės apimties užsakymams Pardavėjas gali taikyti papildomą nuolaidą. Dėl papildomų nuolaidų ir specialių pasiūlymų prieš pateikdami užsakymą kreipkitės į Pardavėjo klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected].
Pardavėjas Pirkėjo atstovų asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Atidžiai ją perskaitykite ir įsitikinkite, kad visos Privatumo politikos nuostatos yra suprantamos ir priimtinos.
 
1. Sąvokos
1.1. Internetinė parduotuvė – Pardavėjo internetinė parduotuvė, kurią galima rasti interneto svetainėje www.JYSK.lt.
1.2. Kliento kortelė – skaitmeninė kortelė, Registruotam vartotojui suteikianti privalumų apsiperkant Internetinėje parduotuvėje pagal Kliento kortelės sąlygas.
1.3. Taisyklės – prekių užsakymo sąlygos juridiniams asmenims. Taisyklės sudaro Pirkimo Pardavėjo internetinėje parduotuvėje www.JYSK.lt juridiniams asmenims sutarties sąlygas ir yra neatskiriama Tiekimo sutarties dalis, jeigu tokia yra sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
1.4. Pardavėjas – UAB „JYSK Baltic“, bendrasis registracijos Nr. 40003234829, buveinės adresas: Žirmūnų g. 64, LT-09131, Vilnius, Lietuvos Respublika.
1.5. Užsakymas – Internetinėje parduotuvėje atliktas prekių užsakymas, kurį sudaro prekės, kurias Pirkėjas nori įsigyti iš Pardavėjo.
1.6. Tiekimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių pardavimo ir pristatymo sutartis, kurioje Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria dėl specialių pirkimo sąlygų.
1.7. Pirkėjas – viešasis ar privatus juridinis asmuo, perkantis ar planuojantis pirkti prekes ir (arba) paslaugas Internetinėje parduotuvėje. Pirkėjas turi būti registruotas vartotojas. Jeigu užsakymą pateikė neregistruotas vartotojas, toks Užsakymas priskiriamas Užsakymams, kurį pateikė fizinis asmuo.
1.8. Pirkimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartis dėl Internetinėje parduotuvėje siūlomų prekių pirkimo–pardavimo, kuri laikoma sudaryta 2.6 punkte nurodyta tvarka. Pirkimo sutartis yra neatskiriama Tiekimo sutarties dalis; ginčų atveju lemiamą reikšmę turi Tiekimo sutarties sąlygos.
1.9. Registruotas vartotojas – viešasis ar privatus juridinis asmuo, kuriam sukurtas profilis svetainėje www.JYSK.lt. Susikurti profilį galima užpildžius registracijos formą Internetinės parduotuvės svetainėje www.JYSK.lt, pateikus reikiamus duomenis, davus sutikimą tvarkyti asmens duomenis ir patvirtinus, kad esate susipažinę su Pardavėjo Privatumo politika.
1.10. GavėjasPirkėjas, Pirkėjo įgaliotas asmuo arba Pirkėjo atstovas, kuris, vykdydamas savo pareigas arba visuotinai priimtą praktiką, turi teisę gauti Užsakymą Pirkėjo vardu, pavyzdžiui, biuro administratorius (-ė).
 
2. Užsakymo suformavimas
2.1. Internetinėje parduotuvėje užsakymą kaip juridinis asmuo gali pateikti tik registruoti vartotojai.
2.2. Minimali užsakymo suma yra 10 EUR (dešimt eurų), pritaikius nuolaidas, taip pat neskaitant pristatymo išlaidų. Internetinėje parduotuvėje nepasiekus minimalios pirkinio sumos Užsakymo nepavyks suformuoti, taip pat bus rodomas įspėjamasis pranešimas, kad nepasiekta minimali užsakymo suma.
2.3. Prekėms gali būti nustatytas maksimalus kiekis, kurį galima įsigyti Internetinėje parduotuvėje. Jei yra poreikis įsigyti didesnį kiekį, dėl pirkimo galimybės kreipkitės į Pardavėją el. paštu [email protected]. Be išankstinio rašytinio pranešimo draudžiama perparduoti Internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes.
2.4. Prieš pateikdamas užsakymą Pirkėjas privalo perskaityti Taisykles ir Privatumo politiką. Jei Pirkėjas vykdo Užsakymą Internetinėje parduotuvėje, laikoma, jog Pirkėjas perskaitė ir sutiko su Privatumo politika bei Pirkimo sutartimi, taip pat Pirkėjas patvirtina, kad įsipareigoja priimti bei apmokėti užsakytas prekes.
2.5. Pirkėjas, norėdamas įsigyti Prekes, pateikia Užsakymą Internetinėje parduotuvėje, prekę (-es) sudėdamas į krepšelį, nurodydamas pristatymo ir apmokėjimo būdą bei patvirtina pirkinį nuspausdamas mygtuką „Pirkti“. Pirkėjas atsako už Užsakyme pateiktų duomenų teisingumą ir išsamumą. Jei pateikęs Užsakymą Pirkėjas nustato, kad įvesti duomenys yra neteisingi ir (arba) netikslūs, Pirkėjas turi nedelsdamas susisiekti su Pardavėjo klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu [email protected].
2.6. Laikoma, kad Pirkėjas ir Pardavėjas yra sudarę Pirkimo sutartį, kai: (i) Pirkėjas Internetinėje parduotuvėje pateikia Užsakymą pagal Pirkimo sutartį ir patvirtina, kad susipažino su Prekių užsakymo taisyklėmis, ir (ii) Pardavėjas patvirtina Pirkėjo Užsakymą, išsiųsdamas Užsakymo patvirtinimą Pirkėjo el. pašto adresu.
2.7. Pardavėjas turi teisę nepatvirtinti Pirkėjo Užsakymo atsiradus vienai iš šių aplinkybių:
2.7.1. Pirkėjas neįvykdė visų Pirkimo sutarties sąlygų;
2.7.2. Pardavėjo sandėlyje nėra užsakomų prekių, kurias Pirkėjas nori įsigyti;
2.7.3. Pirkėjas nepatvirtino, kad sutinka su Taisyklėmis;
2.7.4. Pardavėjas mano, kad Pirkėjas yra susijęs su pirkimais didmeninėje rinkoje;
2.7.5. dėl techninės klaidos, susijusios su Internetinėje parduotuvėje nurodyta kaina, ir (arba) dėl kitų priežasčių, apie kurias Pirkėjas bus informuojamas individualiai.
2.8. Jei Pardavėjas neturi galimybės parduoti prekės arba atsiranda 2.7 punkte nurodytų aplinkybių, Pardavėjas informuoja apie tai Pirkėją ir grąžina Pirkėjui sumokėtą sumą už užsakytą prekę, kurios Pardavėjas negali pristatyti / parduoti. Kai dalis Užsakymo prekių jau yra paruošta, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju ir abu susitaria dėl siuntos gavimo tvarkos. Šiais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės, susijusios su prekėmis, kurių negalima pristatyti / parduoti.
2.9. Užsakant prekes atskiromis kategorijomis, prekės dizainas gali skirtis nuo Užsakymo metu Internetinėje parduotuvėje matyto vaizdo. Rinkiniams (t. y. prekėms, turinčioms vieną prekės kodą, bet skirtingų spalvų / dizaino variacijas) gali būti taikomos gamintojo nustatytos modifikacijos. Pardavėjas negali garantuoti tos rinkinio spalvos ir dizaino, kokį Pirkėjas matė užsakydamas tokio tipo prekę Internetinėje parduotuvėje pateiktame paveikslėlyje. Rinkinių spalvų / dizaino variacijos sandėlyje parenkamos atsitiktinumo principu ir toks skirtumas negali būti laikomas prekės trūkumu ar Pirkimo sutarties neatitikimu.
2.10. Prekių pardavimo dokumentai Pirkėjui siunčiami elektroniniu būdu Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu, jam pateikus Užsakymą.
2.11. Jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesutinka su Taisyklėmis, nebus galimybės pirkti prekių ir (arba) paslaugų Internetinėje parduotuvėje.
2.12. Sutikdamas su Taisyklėmis, Pirkėjas sutinka, kad pirkimo dokumentai - PVM sąskaitos faktūros - gali būti gaunami dviem būdais: jos gali būti išrašomos popierine forma kartu su pirkimo prekėmis arba elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Į šias PVM sąskaitas faktūras įtraukiami duomenys, kuriuos Pirkėjas savarankiškai įvedė savo profilyje, ir Pirkėjas atsako už šių duomenų tikslumą ir išsamumą Užsakyme. Dėl sistemos apribojimų į PVM sąskaitą faktūrą įtrauktų duomenų keisti negalima.
 
3. Apmokėjimo sąlygos
3.1. Prekių kainos nurodytos eurais, įskaitant 21 % (dvidešimt vieno procento) pridėtinės vertės mokesčio tarifą. Į prekės kainą neįtrauktos pristatymo išlaidos.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už Internetinėje parduotuvėje užsakytas prekes.
3.3. Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali atsiskaityti:
        - naudodamasis internetinės bankininkystės paslaugomis;
        - mokėjimo kortele internetu;
        - banko pavedimu;
        - banko pavedimu, pagal sudarytą Tiekimo sutartį.
3.4. Pasirinkus užsakymo apmokėjimą banko pavedimu, užsakymas bus išsiųstas tik gavus visą sumą arba pagal sudarytą prekių Tiekimo sutartį.
3.5. Visą ar dalį užsakymo galima apmokėti elektronine dovanų kortele, remiantis dovanų kortelių taisyklėmis.
3.6. Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina Prekę, kuri neatitinka Pirkimo sutarties, Pardavėjas grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus taip, kaip jie buvo gauti, pavyzdžiui, jei buvo panaudota dovanų kortelė, Pardavėjas išduoda Pirkėjui naują dovanų kortelę. Panaudoti nuolaidų kodai atnaujinami, jei grąžinamos visos pagal konkretų Užsakymą užsakytos prekės.
 
4. Prekės pristatymas ir gavimas
4.1. Internetinėje parduotuvėje užsakytas prekes galima nemokamai atsiimti „JYSK“ fizinėje parduotuvėje (parduotuvių sąrašą ir darbo grafiką rasite čia). Prekes taip pat galima pristatyti į paštomatą arba per kurjerį. Pristatant prekes per kurjerį ar į paštomatą, už pristatymą pagal atitinkamus tarifus reikia sumokėti papildomą mokestį. Daugiau apie Užsakymo gavimo ir pristatymo būdus skaitykite čia.
4.2. Pirkėjas, pasirinkdamas prekių pristatymą per kurjerį, turi nurodyti veikiantį kontaktinį telefono numerį ir užtikrinti Užsakymo priėmimą. Pristatymo dieną Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo (Užsakymo gavėjas) privalo būti pasiekiamas Užsakyme nurodytu kontaktiniu telefonu, priešingu atveju pristatymas automatiškai perkeliamas į kitą darbo dieną, tačiau po 3 (trijų) nesėkmingų bandymų pristatyti prekę – visiškai atšaukiamas, o Užsakymas – anuliuojamas. Švenčių ir akcijų laikotarpiu Užsakymų pristatymas gali vėluoti.
4.3. Pasirinkus iš anksto apmokėtą Užsakymą atsiimti vienoje iš „JYSK“ parduotuvių, tai reikia padaryti per 7 (septynias) kalendorines dienas nuo Pardavėjo patvirtinimo, kad Užsakymas yra paruoštas, gavimo momento. Jei Užsakymas neatsiimamas per 7 (septynias) kalendorines dienas, jis automatiškai atšaukiamas – Pardavėjas apie tai informuoja Pirkėją ir per 14 (keturiolika) dienų nuo Užsakymo atšaukimo momento grąžina Pirkėjui už Užsakymą sumokėtą pinigų sumą.
4.4. Didelių gabaritų prekes kurjeris pristato iki pastato ar buto durų. Prekių užnešimo paslauga įskaičiuota į pristatymo kainą.
4.5. Prekės gavimas patvirtinamas tokiais būdais:
        - gavus Užsakymą per Pardavėjo pasirinktą kurjerį – Gavėjo parašas kurjerio / Užsakymą išduodančio asmens elektroniniame terminale arba kurjerio žyma apie pristatymą, atsižvelgiant į galiojančius epidemiologinius saugumo reikalavimus;
        - gavus Užsakymą į „Omniva“ paštomatą – Gavėjo kodo įvedimas rankiniu būdu norint atsiimti užsakytas prekes;
        - gavus Užsakymą per Pardavėjo pasirinktą vežėją – Gavėjo parašas prekių pardavimo dokumentuose arba vežėjo žyma apie pristatymą, atsižvelgiant į galiojančius epidemiologinius saugumo reikalavimus;
        - gavus Užsakymą Pardavėjo parduotuvėje – Gavėjo parašas prekių pardavimo dokumentuose.
4.6. Pristatymo metu pastebėjus pakuotės pažeidimą, Gavėjas privalo nedelsdamas kartu su kurjeriu patikrinti Užsakymo turinį ir, jei jis yra sugadintas, prašyti kurjerio parengti aktą apie pažeistą siuntą. Gavėjas turi teisę kurjeriui grąžinti sugadintą siuntinį arba jį pasilikti, jei pažeidimai yra nežymūs. Bet kokiu atveju Pirkėjas per 1 (vieną) darbo dieną nuo siuntos gavimo dienos privalo susisiekti su Pardavėju ir užpildyti formą svetainėje www.JYSK.lt.
4.7. Jei Užsakymo gavimo metu „Omniva“ paštomate pastebimas pakuotės pažeidimas, siuntos gavėjas privalo nedelsdamas susisiekti su Pardavėju ir užpildyti formą svetainėje www.JYSK.lt.
 
5. Pirkėjo teisės esant netinkamoms prekėms
5.1. Atkreipiame dėmesį, kad Pardavėjo prekės nėra skirtos verslo ar profesionaliai veiklai, nebent Tiekimo sutartyje nurodyta kitaip.
5.2. Pretenzijas dėl prekių kokybės Pirkėjas gali pareikšti Pardavėjui per 5 (penkias) dienas nuo Prekių gavimo dienos, užpildydamas formą svetainėje www.JYSK.lt. Prie prašymo Pirkėjas turi pridėti pirkinį patvirtinantį dokumentą, nurodyti prekės defektą ir pateikti kitų įrodymų, pavyzdžiui, prekės nuotraukų, vaizdo įrašų. Jei Pirkėjas per nustatytą laikotarpį neįvykdo šios pareigos ir nepareiškia Pardavėjui pretenzijų, laikoma, jog prekių pakuotė yra tinkamos būklės, o kiekis, kokybė, asortimentas, priedai ir komplektacija atitinka Pirkimo sutarties sąlygas bei prekės aprašymą Interneto svetainėje.
5.3. Gavęs šių Taisyklių 5.2 punkte minėtą pretenziją ar pranešimą, Pardavėjas įvertina jų pagrįstumą ir per 30 (trisdešimt) dienų nuo atitinkamos pretenzijos ar pranešimo gavimo dienos pateikia atsakymą, jį išsiųsdamas Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu.
5.4. Pardavėjas turi teisę atmesti Pirkėjo pateiktą pretenziją ar pranešimą dėl įsigytos prekės neatitikimo Pirkimo sutarties taisyklėms, jei buvo pažeistos prekių naudojimo sąlygos, t. y. prekės buvo naudotos ne joms skirtais tikslais. Prekės nėra skirtos verslo ar profesionaliam naudojimui. Pardavėjas prekėms garantijos nesuteikia.
 
6. Baigiamosios nuostatos
6.1. Šioms Taisyklėms ir Pirkėjo bei Pardavėjo bendradarbiavimui taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai.
6.2. Pirkėjas ir Pardavėjas įsipareigoja nesutarimus spręsti derybomis. Nepasiekus susitarimo per 60 (šešiasdešimt) dienų, ginčai perduodami spręsti Lietuvos Respublikos teismui pagal teisės aktų nustatytą tvarką.
6.3. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai keisti šias Taisykles, informuodamas Registruotus vartotojus ir išsiųsdamas el. paštu pranešimus bei paskelbdamas atnaujintų Taisyklių versiją Internetinėje parduotuvėje. Kiekvieną kartą, kai prekės užsakomos Pirkimo sutarčiai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudaryti, taikoma ta Taisyklių redakcija, kuri galioja ir Pirkimo sutarties sudarymo dieną. 6.4. Taisyklės įsigalioja nuo 2023 m. birželio 14 d.