DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

K: Kaip aš galiu gauti nuolaidą savo pirmajam apsipirkimui JYSK internetinėje parduotuvėje?
A. Jūs turite užsiregistruoti JYSK internetinėje parduotuvėje bei užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškius, tuomet el. paštu gausite registracijos patvirtinimą. Taip pat Jums bus suteiktas nuolaidos kodas, kurį reikia įvesti atliekant pirmąjį užsakymą.

K: Kodėl rodo klaidą, kai bandau naudoti nuolaidos kodą?
A. Įsitikinkite, kad tikrai prisijungėte prie savo JYSK paskyros ir kad jūsų pirkinių suma didesnė nei 35 EUR.

K: Ar galiu atsiimti savo prekes iš pasirinktos parduotuvės iš karto po užsakymo?
A. Deja, ne. Sulaukite patvirtinančios SMS žinutės, kad jūsų užsakymas paruoštas ir jau galite jį atsiimti.

K: Kiek ilgai mano užsakymas laikomas parduotuvėje?
A. Užsakytos prekės saugomos 7 kalendorines dienas po SMS žinutės išsiuntimo.

K: Jei prekės nėra pasirinktoje parduotuvėje ar galima ją atsiųsti iš kitos parduotuvės?  
A. Prekes atsiimti pasirinktoje parduotuvėje galima tik tuo atveju, jeigu prekės tuo metu yra parduotuvėje. Kitu atveju reikėtų pasirinkti transporto paslaugą į namus, pašto skyrių arba paštomatą.

K. Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes JYSK, pirkdamas internetu?
A. Perkant intenetu, už JYSK prekes galite sumokėti banko pavedimu, banko kortele, internetine bankininkyste bei sumokėti grynaisiais pinigais arba kortele, prekes atvežusiam kurjeriui. 

K: Ar galima įsigyti prekes išsimokėtinai?
A. Taip, mūsų internetinėje parduotuvėje prekių galima įsigyti išsimokėtinai. Pažymėkite specialų laukelį ir užpildykite būtiną informaciją, atsakymą gausite nurodytu el. paštu. Jeigu atsakymo negavote - susisiekite su mūsų internetinės parduotuvės atstovu.

K: Ar galiu matyti prekių likutį visose JYSK parduotuvėse?
A. Paspaudę ant Jus dominančios prekės, žemiau rasite informaciją apie prekę. Šalia rasite užrašą “Likutis”, jį paspaudę rasite šios prekės kiekius kiekvienoje JYSK parduotuvėje. Atkreipiame dėmesį, kad informacija atnaujinama kartą per dieną!

K: Ar gali  prekes užsisakyti juridinis asmuo?
A. Taip, gali. Surinkę prekių krepšelį, pasirinkite “Pradėti pirkimą” ir užpildykite duomenis pasirinkę “verslo klientas”.  

K: Kada galiu gauti savo užsakymą?
A. Prekes pristatanti kompanija jūsų užsakymą paima kitą darbo dieną po jūsų apmokėjimo. Kurjeris susisieks su jumis ir sutars dėl pristatymo dienos ir laiko. Jis susisieks su jumis mažiausiai 30 min. iki pristatymo. Būkite pasiekiami tuo laiku. Prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas, specialiai užsakomų prekių pristatymo terminas iki 14 dienų.

K: Kiek kainuoja prekių pristatymas?
A. JYSK siūlo 4 pristatymo būdus: "Atsiėmimas parduotuvėje” – nemokamas užsakymo atsiėmimas vienoje iš parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Marijampolėje ( tik tuo atveju jeigu prekių likutis yra pasirinktoje parduotuvėje ); atsiėmimas iš Omniva ar LP Express paštomatų visoje Lietuvoje; pristatymas į pašto skyrių, pristatymas per kurjerį. Kaina priklausys nuo jūsų pasirinkto pristatymo būdo, siuntos svorio ir pristatymo vietos. Daugiau informacijos apie kainas rasite čia

K: Kada būtina krovos darbų paslauga?
A. Ji būtina, jei Jūsų užsakytos prekės sveria daugiau nei 30 kg, ar užsakoma prekė yra didelė, pvz. platus čiužinys. Jei negalite užtikrinti kurjeriui pagalbos iškraunant užsakymą, rekomenduojame įsigyti krovos darbų paslaugą, priešingu atveju kurjeris turi teisę atsisakyti iškrauti sunkų užsakymą. Krovos darbų paslaugą galima užsisakyti tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose, 8:00-17:00 valandomis.  Krovos darbų paslaugos įkainius rasite čia.

K: Kokia garantija taikoma įsigytoms prekėms?
A. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus visoms prekėms taikoma 2 metų garantija, jei gamintojas konkrečiai prekei nėra nustatęs ilgesnės garantijos. Garantija galioja tik toms prekėms, kurios yra naudojamos buityje, t.y. nėra naudojamos komercinei veiklai vykdyti.

K: Noriu grąžinti prieš savaitę įsigytą prekę. Ar tai įmanoma?
A. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymą JYSK internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo pirkimo dienos. Daugiau informacijos čia.

K. Ar turiu baldus surinkti pats savarankiškai?
A. Taip, baldai pirkėjui yra pristatomi nesurinkti – JYSK neteikia baldų surinkimo paslaugos. Bet mes pateikiame išsamias baldų surinkimo instrukcijas.

K: Nepavyksta atlikti užsakymo JYSK internetinėje parduotuvėje. Ką daryti?
A. Susisiekite su JYSK internetinės parduotuvės aptarnavimo specialistu tel. +370 521 42484 darbo dienomis 8.00–17.00 val., arba rašykite el. paštu info@jysk.lt. Mūsų darbuotojai atsakys į Jūsų klausimus ir padės atlikti užsakymą.

K: Užsiregistravau JYSK internetinėje parduotuvėje, tačiau negavau nuolaidų kodo? Kaip galiu jį gauti?
A: Patikrinkite savo pašto dėžutę, ( taip pat ir "Spam" kategoriją ), kurioje rasite laišką su nurodytu Jūsų vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Šio laiško pabaigoje rasite nuolaidos kodą. Įveskite šį kodą pirkdami pirmą kartą ( prekių suma būti daugiau nei 35 EUR ), ir jis bus automatiškai pridėtas prie jūsų pirkinių krepšelio sąskaitos.

K: Kiek laiko užtrunka pašalinti el.pašto adresą/telefoną iš JYSK duomenų bazės?
A. Prašymas apdorojamas per 5 darbo dienas.

K. Kaip gauti nuolaidos kodą registruojantis socialiniais tinklais (Facebook)?
A. Prisijunkite prie savo JYSK paskyros, nustatymuose pažymėkite, kad sutinkate gauti naujienlaiškius ir sms pranešimus. Nuolaidos kodas automatiškai bus išsiųstas elektroniu paštu, taip pat kodą rasite ir savo paskyroje.