DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

K: Kaip aš galiu gauti nuolaidą savo pirmajam apsipirkimui JYSK internetinėje parduotuvėje?
A. Jūs turite užsiregistruoti JYSK internetinėje parduotuvėje bei užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškius, tuomet el. paštu gausite registracijos patvirtinimą. Taip pat Jums bus suteiktas nuolaidos kodas, kurį reikia įvesti atliekant pirmąjį užsakymą.

K: Kodėl rodo klaidą, kai bandau naudoti nuolaidos kodą?
A. Įsitikinkite, kad tikrai prisijungėte prie savo JYSK paskyros ir kad jūsų pirkinių suma didesnė nei 35 EUR.

K: Ar galiu atsiimti savo prekes iš pasirinktos parduotuvės iš karto po užsakymo?
A. Deja, ne. Sulaukite patvirtinančios SMS žinutės, kad jūsų užsakymas paruoštas ir jau galite jį atsiimti.

K: Kiek ilgai mano užsakymas laikomas parduotuvėje?
A. Užsakytos prekės saugomos 4 kalendorines dienas po SMS žinutės išsiuntimo.

K: Jei prekės nėra pasirinktoje parduotuvėje ar galima ją atsiųsti iš kitos parduotuvės?
A. Prekes atsiimti pasirinktoje parduotuvėje galima tik tuo atveju, jeigu prekės tuo metu yra parduotuvėje. Kitu atveju reikėtų pasirinkti transporto paslaugą į namus, pašto skyrių arba paštomatą.

K: Ar gali mano užsakymą iš parduotuvės atsiimti kitas asmuo?
A: Taip, gali. Atsiėmimo metu, tokiu atveju, reikia pateikti užsakymo patvirtinimo dokumentą.

K. Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes JYSK, pirkdamas internetu?
A. Perkant intenetu, už JYSK prekes galite sumokėti banko pavedimu, banko kortele, internetine bankininkyste bei sumokėti grynaisiais pinigais arba kortele, prekes atvežusiam kurjeriui. 

K: Ar galima įsigyti prekes išsimokėtinai?
A. Taip, mūsų internetinėje parduotuvėje prekių galima įsigyti išsimokėtinai. Pažymėkite specialų laukelį ir užpildykite būtiną informaciją, atsakymą gausite nurodytu el. paštu. Jeigu atsakymo negavote - susisiekite su mūsų internetinės parduotuvės atstovu.

K: Ar galiu matyti prekių likutį visose JYSK parduotuvėse?
A. Paspaudę ant Jus dominančios prekės, žemiau rasite informaciją apie prekę. Šalia rasite užrašą “Likutis”, jį paspaudę rasite šios prekės kiekius kiekvienoje JYSK parduotuvėje. Atkreipiame dėmesį, kad informacija atnaujinama kartą per dieną!

K: Ar gali  prekes užsisakyti juridinis asmuo?
A. Taip, gali. Surinkę prekių krepšelį, pasirinkite “Pradėti pirkimą” ir užpildykite duomenis pasirinkę “verslo klientas”.  

K: Kada galiu gauti savo užsakymą?
A. Apmokėti/patvirtinti užsakymai pristatomi per 3-4 darbo dienas, jei nėra nurodytas ar/ir sutartas kitas pristatymo terminas. Apmokėjus užsakymą ne darbo ar švenčių dienomis prekių pristatymo terminas skaičiuojamas nuo pirmos po to esančios darbo dienos. Specialiai užsakomų prekių pristatymo terminas gali būti ilgesnis (išanksto suderinamas).

K: Kiek kainuoja prekių pristatymas?
A. JYSK siūlo 3 pristatymo būdus: "Atsiėmimas parduotuvėje” – nemokamas užsakymo atsiėmimas vienoje iš parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, ir Marijampolėje ( tik tuo atveju jeigu prekių likutis yra pasirinktoje parduotuvėje ); atsiėmimas iš Omniva paštomatų visoje Lietuvoje; pristatymas per kurjerį. Kaina priklausys nuo jūsų pasirinkto pristatymo būdo, siuntos svorio ir pristatymo vietos. Daugiau informacijos apie kainas rasite čia

K: Per kiek laiko bus pristatytas mano užsakymas?
A: Pristatymas į Omniva paštomatus trunka 1-3 darbo dienas. Prieš patvirtindami užsakymą, galėsite kalendoriuje pasirinkti orientacinę pristatymo dieną. Didelių gabaritų siuntų pristatymas gali užtrukti ilgiau. Standartiškai užsakymo pristatymas trunka iki 5 darbo dienų. Pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti kitą darbo dieną po užsakymo apmokėjimo arba pateikimo, jeigu atsiskaitysite kurjeriui pristatymo metu. Daugiau informacijos apie pristatymo sąlygas rasite čia.

K: Kokia yra prekių pristatymo kaina?
A: JYSK siūlo tris prekių pristatymo būdus:
1. “Atsiėmimas parduotuvėje” - nemokamai prekes galite atsiimti vienoje iš JYSK fizinių parduotuvių: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Marijampolėje, Alytuje (šis būdas galimas tik esant pakankamam prekių kiekiui konkrečioje parduotuvėje)
2. Atsiėmimas iš Omniva paštomatų visoje Lietuvoje
3. Pristatymas į namus per kurjerį
Kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, bendro užsakymo svorio bei pristatymo vietos. Daugiau informacijos apie pristatymo kainas rasite čia.

K: Ar reikia papildomai užsakyti krovos darbų paslaugą didelių gabaritų/svorių prekėms?
A: Ne. Ši paslauga yra įskaičiuota į pristatymo kainą. Visi užsakymai yra pristatomi iki Jūsų namų durų.

K: Ar galėsiu sekti savo siuntos buvimo vietą?
A: Taip. Kai siunta bus perduota kurjerių tarnybai, Jūs gausite elekroninį laišką su siuntos numeriu bei nuoroda į siuntos sekimo sistemą.

K: Ar galiu apmokėti už prekes pristatymo metu?
A: Taip. Už prekes galite sumokėti kurjeriui grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele pristatymo metu. Ši paslauga Jums papildomai kainuos 1,5 euro

K: Kada būtina krovos darbų paslauga?
A. Ji būtina, jei Jūsų užsakytos prekės sveria daugiau nei 30 kg, ar užsakoma prekė yra didelė, pvz. platus čiužinys. Jei negalite užtikrinti kurjeriui pagalbos iškraunant užsakymą, rekomenduojame įsigyti krovos darbų paslaugą, priešingu atveju kurjeris turi teisę atsisakyti iškrauti sunkų užsakymą. Krovos darbų paslaugą galima užsisakyti tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose, 8:00-17:00 valandomis.  Krovos darbų paslaugos įkainius rasite čia.

K: Kokia garantija taikoma įsigytoms prekėms?
A. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus visoms prekėms taikoma 2 metų garantija, jei gamintojas konkrečiai prekei nėra nustatęs ilgesnės garantijos. Garantija galioja tik toms prekėms, kurios yra naudojamos buityje, t.y. nėra naudojamos komercinei veiklai vykdyti.

K: Noriu grąžinti prieš savaitę įsigytą prekę. Ar tai įmanoma?
A. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymą JYSK internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo pirkimo dienos. Daugiau informacijos čia.

K. Ar turiu baldus surinkti pats savarankiškai?
A. Taip, baldai pirkėjui yra pristatomi nesurinkti – JYSK neteikia baldų surinkimo paslaugos. Bet mes pateikiame išsamias baldų surinkimo instrukcijas.

K: Nepavyksta atlikti užsakymo JYSK internetinėje parduotuvėje. Ką daryti?
A. Susisiekite su JYSK internetinės parduotuvės aptarnavimo specialistu tel. +370 521 42484 darbo dienomis 8.30–17.00 val., arba rašykite el. paštu info@jysk.lt. Mūsų darbuotojai atsakys į Jūsų klausimus ir padės atlikti užsakymą.

K: Užsiregistravau JYSK internetinėje parduotuvėje, tačiau negavau nuolaidų kodo? Kaip galiu jį gauti?
A: Patikrinkite savo pašto dėžutę, ( taip pat ir "Spam" kategoriją ), kurioje rasite laišką su nurodytu Jūsų vartotojo vardu ir slaptažodžiu. Šio laiško pabaigoje rasite nuolaidos kodą. Įveskite šį kodą pirkdami pirmą kartą ( prekių suma būti daugiau nei 35 EUR ), ir jis bus automatiškai pridėtas prie jūsų pirkinių krepšelio sąskaitos.

K: Kiek laiko užtrunka pašalinti el.pašto adresą/telefoną iš JYSK duomenų bazės?
A. Prašymas apdorojamas per 5 darbo dienas.

K. Kaip gauti nuolaidos kodą registruojantis socialiniais tinklais (Facebook)?
A. Prisijunkite prie savo JYSK paskyros, nustatymuose pažymėkite, kad sutinkate gauti naujienlaiškius ir sms pranešimus. Nuolaidos kodas automatiškai bus išsiųstas elektroniu paštu, taip pat kodą rasite ir savo paskyroje.

K. Per kiek dienų po užsakymo gavimo galiu grąžinti prekes ir atgauti pinigus?
A. Prekes galite grąžinti ir atgauti už jas sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Prekės turi būti gamyklinėje pakuotėje, nenaudotos bei atitikti prekybinę išvaizdą. Prekių priskiriamų higienos grupei grąžinti negalima.

K. Atidarius pakuotę radau prekes, kurios netenkina lūkesčių. Ar galiu grąžinti?
A. Taip, prekes galima grąžinti per 14 dienų, tačiau jos turi būti nenaudotos ir neišpakuotos iš gamyklinės pakuotės.

K. Jei persigalvojau dėl užsakymo ir noriu grąžinti prekes, ar turiu padengti prekių grąžinimo išlaidas?
A. Taip, visas kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas padengia klientas. Gavę prekes mes grąžinsime visą pinigų sumą, kurią klientas sumokėjo atlikdamas užsakymą.

K. Jei noriu grąžinti nekokybišką ar brokuotą prekę, ar turiu padengti prekių grąžinimo išlaidas?
A. Ne, visas nekokybiško daikto grąžinimo ar keitimo išlaidas padengia pardavėjas.

K. Ar galiu grąžinti sumontuotą prekę jei defektas atsirado eksplotavimo metu?
A. Neišmontuota prekė turi būti supakuota taip, kad transportavimo metu būtų išvengta apgadinimų bei kurjeris nesunkiai galėtų ją paimti.

K. Kaip galiu grąžinti prekę?
A. Prekes galima grąžinti į bet kurią fizinę JYSK parduotuvę. Detalesnę informaciją apie grąžinimo procesą bei sąlygas sužinosite susisiekę su JYSK klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 521 42484 ar el. paštu info@jysk.lt.

K. Ar prekę įsigytą fizinėje JYSK parduotuvėje galiu grąžinti kitoje fizinėje JYSK parduotuvėje?
A. Taip, galima. Atvykę į parduotuvę kartu su grąžinama preke turite pateikti ir prekės pirkimo kvitą ar kitą prekės įsigyjimą patvirtinantį dokumentą. Detalesnę informaciją apie grąžinimo procesą bei sąlygas sužinosite susisiekę su JYSK klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 521 42484 ar el. paštu info@jysk.lt.

K. Kokiais būdais galiu grąžinti prekes?
A. Prekes galite grąžinti jas pristačius į vieną iš fizinių JYSK parduotuvių, pasinaudujus kurjerio ar Omniva paštomatų paslauga. Grąžinimams per Omniva paštomatus yra taikomi svorio bei matmenų aprybojimai. Daugiau informacijos galite sužinoti susisiekę su JYSK klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 521 42484 ar el. paštu info@jysk.lt.

K. Kokia garantija taikoma įsigytoms prekėms?
A. Visoms prekėms taikoma 2 metų garantija. Keliems čiužinių modeliams gamintojas yra suteikęs ilgesnį garantinį terminą (nuo 10 iki 25 metų). Detalesnę informaciją apie suteikiamą garantiją sužinosite susisiekę su JYSK klientų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 521 42484 ar el. paštu info@jysk.lt.