DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Jūs negalite daryti pakeitimų, pridėti ar išimti prekę užsakyme, kuris yra apdorojamas. Tačiau, jei norite grąžinti prekę, JYSK siūlo neribotą grąžinimą be laiko limito.

Daugiau apie neribotą grąžinimą skaitykite čia.
Grąžinimą galite atlikti užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Jeigu negavote užsakymo patvirtinimo, patikrinkite savo pašto dėžutėje esančią “Spam” kategoriją. Gali būti, kad laiškas nukeliavo ten!

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Visi pateikti užsakymai apdorojami per 15 minučių nuo apmokėjimo gavimo. Apdoroti užsakymai gali būti atsiimami parduotuvės darbo valandomis

Informaciją apie parduotuvių darbo laiką ir jų adresus galite rasti čia .

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Sulaukite patvirtinančios SMS žinutės, kad Jūsų užsakymas yra paruoštas atsiimti. Visada turite sulaukti patvirtinančios žinutės, net jeigu ir JYSK internetiniame puslapyje Jūsų užsakytos prekės yra matomos, kaip prieinamos.

Informaciją apie parduotuvių darbo laiką ir jų adresus galite rasti čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Jeigu praėjo daugiau nei 15 minučių nuo užsakymo apmokėjimo ir negavote SMS žinutės, gali būti, kad:
- pavedimas Jūsų banke vis dar vykdomas;
- atliekant užsakymą buvo nurodytas neteisingas telefono numeris;
- išskirtiniais atvejais, gali būti, kad užsakymo surinkimo metu užsakytos prekės nebeturime. Klientų aptarnavimo skyriaus specialistas susisieks su Jumis.

Jei dar negavote pranešimo, patikrinkite savo mobiliojo telefono pranešimus ir užsakymo mokėjimo būseną arba susisiekite el.paštu su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi, adresu [email protected]

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Užsakymas turi būti atsiimtas per 3 darbo dienas nuo SMS pranešimo gavimo.
Informaciją apie parduotuvių darbo laiką ir jų adresus galite rasti čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, užsakymas gali būti atsiimtas kito asmens, kuris yra ne jaunesnis nei 18 metų. Gavę SMS patvirtinimo žinutę persiųskite ją asmeniui, kuris atsiims Jūsų užsakymą.
Išimtis - užsakymai padaryti lizingu.

Informaciją apie parduotuvių darbo laiką ir jų adresus galite rasti čia

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Ne. Tačiau, mes pasiūlysime suruošti Jums naują užsakymą artimiausoje JYSK parduotuvėje.

Informaciją apie parduotuvių darbo laiką ir jų adresus galite rasti čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, užsakymą gali atlikti juridinis asmuo, turintis registruotą įmonės paskyrą JYSK elektroninėje parduotuvėje. Užsiregistruoti paskyrą galite čia.

Jei reikia sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį, kreipkitės į JYSK klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected]

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, mūsų el. parduotuvėje galima įsigyti lizingu nuo 50,00 EUR. Jums reikia pasirinkti vieną iš mokėjimo būdų ir užpildyti internetinę paraišką. Gavęs lizingo bendrovės sprendimą, su jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas ir informuos apie tolesnius užsakymo proceso veiksmus.

Sprendimą, suteikti lizingą, priima įmonė teikianti šią paslaugą. Daugiau apie sąlygas lizingui gauti, skaitykite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Perkant internetu už JYSK prekes galite atsiskaityti šiais būdais:
• Banko kortele (internetine bankininkyste)
• SEB
• Swedbank
• Banko pavedimu
• Lizingas
• Banko kortele (prekes atvežusiam kurjeriui)

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Tiek išankstinė sąskaita faktūra, tiek sąskaita faktūra yra siunčiamos Jūsų nurodytu el.pašto adresu.
Jei negavote sąskaitos faktūros už atliktą užsakymą, ji galėjo nukeliauti į "Spam" kategoriją.
Tačiau jei negavote išankstinės sąskaitos faktūros ir jos nėra "Spam" aplanke, prašau susisiekite su Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected], laiške nurodydami užsakymo numerį.
Sąskaitą faktūrą galite atsisiųsti apsilankę mūsų svetainėje, ten įvesdami užsakymo numerį ir spausdami Atsisiųsti sąskaitą.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

JYSK siūlo šias pristatymo galimybes:
- Pristatymas su kurjeriu
- Greitas pristatymas
- Pristatymas į Omniva paštomatus.
- Atsiėmimas parduotuvėje
Daugiau apie pristatymo būdus sužinokite čia

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Pristatymo kaina pagal pristatymo būdą:
- Atsiėmimas JYSK parduotuvėse: nemokamai
- Pristatymas į Omniva siuntų automatus: 1,89 Eur už pakuotę
- Pristatymas su kurjeriu: Pristatymo su kurjeriu kaina priklauso nuo bendro užsakytų prekių svorio. Sužinokite daugiau čia. Kainos bus skaičiuojamos užsakymo metu.
- Skubus pristatymas: Greitojo pristatymo kaina priklauso nuo bendro užsakytų prekių svorio. Sužinokite daugiau čia. Kainos bus skaičiuojamos užsakymo metu.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Siuntos pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.
- Siuntos kurjeriu pristatomos Jūsų nurodytu adresu Lietuvos teritorijoje.
- Siuntos yra pristatomos į Jūsų pasirinktus Omniva paštomatus.
Omniva paštomatų adresus galite rasti čia.

Daugiau apie siuntų pristatymo būdus sužinokite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Kai užsakymas yra gaunamas pradedamas jo apdorojimas, todėl pakeisti prekių pristatymo būdą nėra galimybės. Visi užsakymai yra vykdomi pagal grafiką ir Jūsų pasirinktą pristatymo būdą.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Visi užsakymai yra paruošiami pagal pasirinktą užsakymo būdą ir siuntų pristatymo grafiką, todėl nėra galimybės pasirinkti konkrečios datos. Tačiau, jeigu Jūs negalite priimti siuntos atvežimo dieną, datą galėsite pakeisti, kai kurjeris su Jumis susisieks.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Norėdami sužinoti, kur yra Jūsų siunta, naudokite nuorodą su siuntos stebėjimo numeriu, kuris Jums buvo išsiųstas el.paštu. Siuntos sekimo funkcija yra aktyvuota, kai tik siunta perduodama pristatymui. Sužinokite daugiau apie pristatymo laikus čia.
Pristatymo dieną, nuo 8 iki 11 val., sulauksite SMS pranešimo arba kurjerio skambučio apie planuojamą pristatymo laiką.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Elektroninis laiškas su siuntos numeriu bus išsiųstas Jūsų nurodytu el.pašto adresu tuo metu, kai siunta bus užregistruota kurjerių įmonės sistemoje. Kai tik siunta bus perduota pristatymui, siuntos sekimo numeris bus aktyvuotas. Daugiau apie pristatymo laikus sužinokite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Jei pastebėjote, kad gautame užsakyme nėra dalies prekių, susisiekite su Klientų Aptarnavimo skyriumi per 1 dieną naudodamiesi šia forma.
Klientų Aptarnavimo specialistas išsiaiškins, kodėl užsakytos prekės nebuvo pristatytos ir susisieks su Jumis tam, kad ši situacija būtų išspręsta Jums patogiausiu ir greičiausiu būdu.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Jei pastebėjote, kad gautame užsakyme nėra dalies prekių, susisiekite su Klientų Aptarnavimo skyriumi per 1 dieną naudodamiesi forma, kurioje turi būti nurodyta:
- Nepristatyta prekė, prekės pavadinimas ir kiekis.
- Pristatyta papildoma prekė, prekės pavadinimas ir kiekis.
Mes pristatysime trūkstamą prekę ir pasirūpinsime netinkamos prekės paėmimu.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Standartinis užsakymas pristatomas Jūsų nurodytu adresu. Jeigu Jums reikia krovos darbų paslaugos ir pageidaujate, kad siunta būtų pristatyta iki Jūsų namų durų, turite tai nurodyti prieš pateikdami užsakymą. Sužinokite daugiau apie pristatymo iki Jūsų namų durų paslaugos teikimo sąlygas ir kainas čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Užsakymas pristatomas Jūsų nurodytu adresu. Kurjerio paslauga turi būti pasirinkta, jei prekė yra didelių gabaritų (pvz. čiužinys) arba tuo atveju, jei prekė sveria daugiau nei 30kg ir neturite galimybės, kad kas nors padėtų ar pristatytų prekę iki Jūsų namų durų. Sužinokite daugiau apie pristatymo iki Jūsų namų durų paslaugos teikimo sąlygas ir kainas čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Spauskite ant Jus dominančios prekės ir dešinėje ekrano pusėje rasite „Prekės apžvalga”. Ten spustelėję rasite išsamią informaciją apie prekę, prekės matmenis, medžiagą ir kitą naudingą informaciją.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Atidarykite Jus dominančio produkto aprašymą ir dešinėje pusėje rasite „Prieinamumas parduotuvėje“. Paspaudus, bus rodomas šiuo metu esantis prekės likutis kiekvienoje JYSK parduotuvėje ir pagrindiniame sandėlyje. Atminkite, kad prekių likutis atnaujinamas kas valandą ir rodomas tik informaciniais tikslais.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Mes suskirstėme prekių asortimentą į tris kategorijas: BASIC, PLUS ir GOLD. Šios kategorijos reprezentuoja skirtingus kokybės ir kainos lygius, nuo nepriekaištingo santykio tarp kokybės ir kainos iki aukštos kokybės už visiems prieinamą kainą.

Sužinokite daugiau apie skirtingus kokybės lygius čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, baldus surinkti turėsite patys. Baldai pristatomi originalioje gamintojo pakuotėje, išardyti, kad gabenimo metu nebūtų pažeisti. Patogesniam pirkimui JYSK siūlo baldų surinkimo paslaugas. Daugiau informacijos apie surinkimo paslaugą rasite čia.

Jeigu rinksite patys, surinkimo instrukciją rasite prie prekės aprašymo JYSK el.parduotuvėje ir prekės pakuotėje .Instrukciją atidžiai perskaitykite prieš pradedant rinkti baldus. Susipažinti su baldų surinkimo rekomendacijomis galite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

JYSK siūlo 2-jų tipų dovanų korteles:
- Elektroninė dovanų kortelė apsipirkimui JYSK internetinėje parduotuvėje
- Plastikinė dovanų kortelė apsipirkimui JYSK fizinėje parduotuvėje

Skirtingos vertės elektroninę dovanų kortelę galite įsigyti elektroninėje parduotuvėje. Papildomą informaciją galite rasti čia.
Skirtingos vertės plastikinę dovanų kortelę galite įsigyti fizinėse JYSK parduotuvėse.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Dovanų kortelės likutis:
- Elektroninės dovanų kortelės likutį galite patikrinti savo JYSK paskyroje. Suformavus užsakymą, įveskite dovanų kortelės numerį ir spauskite nuorodą PATIKRINTI DOVANŲ KORTELĖS BŪSENĄ IR LIKUTĮ.
- Plastikinės dovanų kortelės likutis gali būti patikrintas JYSK parduotuvių kasose.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Nei elektroninės, nei plastikinės dovanų kortelės negali būti grąžinamos ar iškeičiamos į pinigus. Sužinokite daugiau apie prekių grąžinimą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Tuo atveju, jei nurodote, kad pristatymo metu pakuotė ir/arba prekė jau buvo pažeista, turite teisę siuntos atsisakyti ir jos nepriimti, su kurjeriu parengdami aktą ir nurodydami siuntos atsisakymo priežastį. Taip pat turite su mumis susisiekti naudodamiesi grąžinimo forma. Naują prekę išsiųsime kaip įmanoma greičiau.

Jei pastebėjote, kad prekė sugadinta iškart po siuntos pristatymo, turite susisiekti su Klientų Aptarnavimo skyriu per 1 dieną naudodamiesi šia forma.

Tam, kad galėtumėme išspręsti situaciją, kuo galima skubiau, prašome prisekite nekokybiškos prekės nuotraukas:
- Viso dydžio prekės nuotrauka su aiškiai matoma pažeista vieta;
- Detalios pažeistos prekės ploto nuotraukos;
- Tuo atveju, jei baldas yra defektuotas, nurodykite pažeistos dalies numerį. Trūkstamos dalies numerį rasite surinkimo instrukcijoje.
Mes pasirūpinsime defektuotos prekės paėmimu bei naujos prekės ar trūkstamos dalies pristatymu kuo įmanoma skubiau.

Sužinokite daugiau apie produkto, neatitinkančio sutarties sąlygų, grąžinimą čia.
Skundą galite pateikti užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Pagal įstatymą galite pateikti pretenziją dėl sutarties sąlygų neatitinkančios prekės per 2 metus nuo pirkimo momento arba nuo elektroninėje parduotuvėje įsigytų prekių gavimo.

Sužinokite daugiau apie sutarties sąlygų neatitinkančios prekės grąžinimą čia.
Pateikti pretenziją galite užpildę formą čia.
Klientų aptarnavimo specialistai kuo greičiau peržiūrės jūsų prašymą.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, jūs turite teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Išimtys yra prekės, kurių negalima grąžinti dėl higienos priežasčių. Prekės turi būti nenaudotos ir originalioje pakuotėje.

Prekes galite grąžinti bet kurioje JYSK parduotuvėje arba galite užsisakyti prekės grąžinimą per kurjerį. Tokiu atveju turite padengti grąžinimo išlaidas. Apmokėjus sąskaitą faktūrą, kuri bus atsiųsta Jums el.paštu, suorganizuosime prekės grąžinimą.

Prašymą dėl sutarties atsisakymo pateikite naudodami atsisakymo formą. Daugiau apie teisę atsisakyti sutarties skaitykite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, JYSK siūlo neribotą grąžinimą be laiko apribojimų.Prekes įsigytas JYSK parduotuvėse ar internetinėje parduotuveje su JYSK kliento kortele, galite grąžinti be laiko apribojimų. Nenaudotas prekes galite bet kada grąžinti į bet kurią parduotuvę, įsigytą elektroninėje parduotuvėje ir parduotuvėje. Išimtis yra prekės, kurių negalima grąžinti dėl higienos priežasčių.

Daugiau apie neribotą grąžinimą skaitykit čia.
Prašymą dėl sutarties atsisakymo pateikite naudodami atsisakymo formą.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, galite pasinaudoti sutarties atsisakymo teise ir atšaukti užsakymą užpildydami formą parduotuvėje arba pateikdami prašymą dėl sutarties atsisakymo naudodamiesi grąžinimo forma.
Pateikite sutarties atsisakymo prašymą užpildydami grąžinimo forma.

Daugiau apie atsisakymo teisę skaitykite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Jei gavote nekokybišką prekę ar defektas atsirado naudojimo metu, galite pateikti skundą dėl sutarties sąlygų neatitinkančios prekės per dvejus metus nuo prekių įsigijimo ar prekių įsigytų el.parduotuvėje gavimo dienos.
Primename, kad natūralus daikto nusidėvėjimas nėra laikomas defektu.

Tam, kad galėtumėme išspręsti situaciją, kuo galima skubiau, prašome prisekite nekokybiškos prekės nuotraukas:
- Viso dydžio prekės nuotrauka su aiškiai matoma pažeista vieta;
- Detalios pažeistos prekės ploto nuotraukos;
- Tuo atveju, jei baldas yra defektuotas, nurodykite pažeistos dalies numerį. Trūkstamos dalies numerį rasite surinkimo instrukcijoje.

Sužinokite daugiau apie produkto, neatitinkančio sutarties sąlygų, grąžinimą čia.
Skundą galite pateikti užpildę formą čia.

Klientų Aptranvimo skyriaus darbuotojai Jūsų skundą peržiūrės artimiausiu metu.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Tuo atveju, jei gautos prekės komplektacija nėra pilna, trūksta detalės ar surinkimo dalies, prašome kuo greičiau pareikšti skundą, nurodant defektą, naudojantis šia forma.

Tam, kad galėtume kuo skubiau išspręsti situaciją, prašome, pateikite trūkstamos dalies numerį, kurį rasite surinkimo instrukcijoje. Surinkimo intrukcija yra randama prekės pakuotėje.

Pasirūpinsime, kad trūkstamos dalies pristatymas būtų sklandus bei greitas tačiau, jei trūkstamos dalės neturėsime, prekę pakeisime į naują arba lygiaverčią.

Sužinokite daugiau apie produkto, neatitinkančio sutarties sąlygų, grąžinimą čia.
Skundą galite pateikti užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, jei grąžinate prekes pasinaudodami sutarties atsisakymo teise, turite padengti transportavimo išlaidas . Gavę grąžinamą prekę, mes grąžinsime Jums visą pinigų sumą įskaitant ir prekės siuntimo išlaidas.

Daugiau apie sutarties atsisakymo teisę skaitykite čia.
Kreiptis dėl grąžinimo galite užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Jei gavote pažeistą ar prastos kokybės prekę, mes pasirūpinsime nekokybiškos prekės grąžinimu ir padengsime transportavimo išlaidas, kurios atsirado keičiant ar grąžinant prekę.
Jei grąžinsite prekę Jūs, mes padengsime Jūsų išlaidas patirtas už prekės gabenimą ir pristatymą į JYSK parduotuvę. Kvitą arba čekį turite pateikti kaip išlaidų įrodymą atsiunčiant jį el.pašto adresu [email protected]

Daugiau apie grąžinimo politiką skaitykite čia.
Kreiptis dėl grąžinimo galite užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Prekė turi būti išmontuota ir supakuota taip, kad transportavimo metu būtų išvengta pažeidimų. Taip pat kurjerių tarnyba nepriima gabenamų prekių, kurios yra išpakuotos ir surinktos.
JYSK siūlo baldų surinkimo paslaugą, Jei reikia pagalbos išmontuojant nekokybiškus baldus, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba ir mes suorganizuosime daikto išmontavimą ir grąžinimą.

Sužinokite daugiau apie produkto, neatitinkančio sutarties sąlygų, grąžinimą čia.
Skundą galite pateikti užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, tam , kad grąžinimo procesas būtų kuo įmanoma patogesnis mūsų klientams, prekę galima grąžinti į bet kurią JYSK parduotuvę Lietuvos teritorijoje.

Daugiau apie grąžinimus skaitykite čia.
Sužinokite daugiau apie produkto, neatitinkančio sutarties sąlygų, grąžinimą čia.
Daugiau apie neribotą grąžinimą skaitykite čia.
Grąžinimą atlikti galite užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, JYSK gali organizuoti prekių grąžinimą. Prekę galima grąžinti į bet kurią JYSK parduotuvę naudojantis kurjerio paslauga darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val. arba naudojantis Omniva siuntų paštomatu.
Renkantis prekes grąžinti per Omniva siuntų paštomatą galioja siuntos dydžio apribojimai.

Norėdami grąžinti įsigytą produktą, turite pateikti paraišką užpildydami formą ir nurodydami ar prekė yra pažeista ar naudojatės prekės grąžinimo teise:
- Jei prekė yra brokuota ar nekokybiška, prekės grąžinimo išlaidas padengia JYSK
- Jei prekės yra atsisakoma savo noru, grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas

Daugiau apie grąžinimus skaitykite čia.
Sužinokite daugiau apie produkto, neatitinkančio sutarties sąlygų, grąžinimą čia.
Grąžinimą atlikti galite užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Tam tikroms čiužinių ir antklodžių kategorijoms, yra taikoma garantija nuo 10 iki 25 metų.
Daugiau informacijos apie Čiužinių garantijos sąlygas rasite čia.
Daugiau informacijos apie Antklodžių garantijos sąlygas rasite čia.
Informaciją apie garantinį laikotarpį rasite prekės puslapyje, prekės aprašyme.
Perkant prekę su garantija, sertifikatas bus išsiųstas Jums el.paštu arba išduotas pirkimo metu, perkant fizinėje parduotuvėje. Sertifikatą turėkite ir saugokite visą garantijos laikotarpį.

Daugiau sužinokite apie sutarties sąlygų neatitinkančios prekės grąžinimą čia.
Grąžinimą atlikti galite užpildę formą čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Turite dvi galimybes gauti JYSK kliento koretelę:
- Jei norite gauti elektroninę kortelę, tuomet susikurkite JYSK kliento paskyrą. Atlikę visus registracijos veiksmus, Jūs automatiškai gausite JYSK kliento kortelę ir paskyrą. Jūs galėsite pradėti naudotis kliento kortele iškart pirkdami ir Jūsų užsakymams bus taikomos kliento kortelės kainos.
- Jei norite gauti plastikinę kortelę - plastikinė kliento kortelė kainuoja 5,00 EUR ir ją galima įsigyti bet kurioje JYSK parduotuvėje prie kasos.

Daugiau apie JYSK kliento kortelę skaitykite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Taip, parduotuvėje galite naudoti elektroninę JYSK kliento kortelę. Prieš apmokėdami, prašome savo telefone parodyti JYSK kliento kortelę:
- Elektroninė JYSK kliento kortelė randasi JYSK paskyroje;
- Elektroninė JYSK kliento kortelė, kuri po registracijos buvo išsiųsta į elektroninį paštą;
- Atspausdinta elektroninė JYSK kliento kortelė (popierinė forma).

Daugiau apie JYSK kliento kortelę skaitykite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Ne, tik elektroninė JYSK kliento kortelė gali būti naudojama perkant internetinėje parduotuvėje.

Daugiau apie JYSK kliento kortelę skaitykite čia.

Neradote atsakymo į savo klausimą? Prašau susisiekite su JYSK Klientų Aptarnavimo skyriumi el.pašto adresu [email protected]

Jei nenorite gauti žinučių apie naujienas ir veiklą iš JYSK.lt, pašalinkite varnelę iš žymės langelio šalia patvirtinimo, kad norite gauti naujienas iš JYSK savo paskyroje arba atsiųskite el. laišką adresu [email protected], kad nenorite gauti tokios informacijos.