GRĄŽINIMO POLITIKA

Gerb. klientai,
labai lengva pakeisti arba grąžinti prekę JYSK, jeigu nusprendėte tai padaryti. Prekės, pirktos JYSK parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje su kliento kortele, gali būti grąžintos neribotą laikotarpį, atsižvelgiant į išimtis ir kai kurias sąlygas. Daugiau informacijos interneto svetainėje www.JYSK.lt.
JYSK grąžina visą prekės kainą pinigais arba dovanų kortele*, neribotą laikotarpį, už nenaudotas prekes, grąžinamas su pirkimo dokumentais, originalioje pakuotėje. Prekė priimama neatsižvelgiant į tai, ar ji buvo pirkta parduotuvėje ar internetu.

*Jeigu prekė grąžinama per 14 dienų nuo pirkimo dienos (ją įskaitant), pinigai grąžinami tuo pat būdu, kuriuo buvo sumokėta už prekę, jeigu prekė grąžinama vėliau nei per 14 dienų nuo pirkimo dienos, pirkėjas gali pasirinkti pakeisti prekę į kitą arba sumokėta suma grąžinama dovanų kortele. Dovanų kortelė galioja 1 metus.

Jeigu grąžinama prekė nevisiškai atitinka šios politikos aprašytas sąlygas, JYSK turi teisę atsisakyti priimti prekę arba sumažinti grąžinamą pinigų sumą.

Prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos, jeigu atitinka šias sąlygas:

     Prekę pirko privatus asmuo, turintis JYSK kliento kortelę.
     Pateikiamas prekės pirkimo įrodymas (pirkimo kvitas arba sąskaita).
     Prekė grąžinama originalioje pakuotėje ir su visomis etiketėmis.
     Prekė yra nenaudota.
     Ji yra išlikusi švari.
     Prekė nebuvo surinkta, o paskui vėl išardyta.

Atkreipkite dėmesį:

- JYSK taiko specialią GOLD čiužnių 120 naktų išbandymo taisyklę. Daugiau skaityti JYSK.lt (https://www.jysk.lt/120n).
- Grąžinant prekę, kuri yra pažeista arba naudota taip, kad jos vertė sumažėjo, JYSK turi teisę sumažinti grąžinamą pinigų sumą arba prekės nepriimti, jeigu toks yra darbuotojų sprendimas. Tik JYSK darbuotojai gali įvertinti prekę ir nustatyti, ar ji gali būti grąžinta.
- JYSK nekompensuoja prekės gabenimo išlaidų.
Geriausios kainos garantijos, GOLD čiužinių 120 naktų išbandymo ir neriboto grąžinimo akcijų privalumais negali pasinaudoti asmenys, kurie už prekės yra atsiskaitę lizingu.

Prekės, kurių negalima grąžinti ar pasikeiti šiomis sąlygomis:

     Jei yra pažeista pakuotė ar prekė išimta iš vakuuminio įpakavimo;
     Jei pašalintos etiketės;
     Neįmanoma nustatyti ar prekė buvo naudojama (dėl klientų apsaugos ir/ar higieninių sumetimų).
            Baterijos, elektros prekės
            Kosmetikos, parfumerijos prekės
            Vienkartiniai indai
           • Ausinės
            Buitinės chemijos prekės - kvapai, difuzoriai, klijai ir kitos panašios prekės
            Medicininės prekės – pleistrai, akiniai ir panašios prekės
            Asmeninės higienos prekės – dantų šepetukai, šukos, masažuokliai, vatos tamponėliai ir kitos panašios prekės
            Asmeninės apsaugos prekės – sodo pirštinės, indų plovimo pirštinės ir panašios prekės
            Augalų sėklos
            Kanceliarinės prekės - žymekliai, dažai, rašikliai ir kitos panašios prekės
            Pedkelnės, kojinės
            Žaislai, žaidimai

Prekės kurios nėra grąžinamos ar keičiamos jokiomis sąlygomis

            Matuojama klijuotė
            Dovanų kortelės
            Ekspozicinės prekės
            Nukainuotos prekės su tam tikrais defektais

Nekokybiškų ar prekių su defektu grąžinimas

Mūsų klientų aptarnavimo skyriaus ir parduotuvės darbuotojai padės kuo sklandžiau išspręsti susidariusią situaciją.
     Jei prekė yra blogos kokybės ar su defektu, susisiekite su Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@JYSK.lt ar telefonu +370 521 42484 I-V 9-19 val. VI, VII 9-17 val.
     Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai padės rasti geriausią sprendimą iškilusiai situacijai.
     Visas iškilusias situacijas taip pat galite pateikti ir JYSK fizinėje parduotuvėje. Darbuotojai padės užpildyti pretenziją ir suras geriausią sprendimą.
     Jūs turite teisę pateikti pretenziją per dvejus metus nuo prekės įsigijimo.
     Išsamesnę informaciją apie teisines garantijas ir grąžinimo sąlygas galite rasti čia.