ANTKLODĖS GARANTIJOS SERTIFIKATAS
Įsigyk antklodę JYSK parduotuvėje arba internetinėje parduotuvėje ir naudokis pratęstos garantijos privalumais net iki 15 metų. Pasiūlymas galioja tik fiziniams asmenims, turintiems JYSK kliento kortelę ir išsaugojusiems čekį arba internetinio užsakymo numerį.
Prašome atkreipti dėmesį, kad pratęsta JYSK garantija galioja ne visoms antklodžių grupėms, o informacija apie pratęstos garantijos sąlygas pateikiama prekės apraše ir garantijos sertifikate, pridedamame prie įsigytos antklodės.
Kad būtų galima pasinaudoti pratęsta garantija, raginame atidžiai perskaityti šias sąlygas ir jų laikytis. Nesilaikant šių sąlygų pratęsta garantija negalioja.
Pratęsta garantija įsigalioja antklodės įsigijimo arba gavimo momentu, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyksta vėliau.
Pratęsta garantija neapriboja vartotojo teisių, numatytų norminiuose aktuose. Pasibaigus teisinės garantijos galiojimo laikui, antklodėms galioja tik pratęsta garantija.
Nepaisant pratęstos garantijos trukmės, dėl higienos ir fiziologinių priežasčių JYSK rekomenduoja antklodę keisti kas 5–7 metus.
Jei pratęstos garantijos metu nustatomas JYSK įsigytos antklodės gamybos defektas, JYSK suteikia dovanų kortelę, į kurią pervedama už prekę grąžinama suma, atsižvelgiant į antklodės nusidėvėjimo laipsnį.

Pratęsta garantija padengia:
• gamybinius ir audinio defektus – antklodės užvalkalas sukurtas taip, kad užpildo plunksnos ir pūkai negalėtų patekti į išorę (gali būti išlindę 5 % plunksnų ir pūkų, tai nelaikoma broku).

Pratęsta garantija neapima:
• užpildo purumo sumažėjimo ilgą laiką naudojant antklodę;
• pažeidimų, atsiradusių dėl netinkamos antklodės priežiūros, laikymo ir (arba) naudojimo, įskaitant, be kita ko, dėmes, išdegimus, plyšimus, įpjovimus ar skysčių sukeltus pažeidimus.
 
Reguliarus antklodės vėdinimas
Miegodami kai kurie žmonės prakaituoja daugiau. Dalį drėgmės sugeria antklodė, todėl labai svarbu ją gerai išvėdinti. Antklodę taip pat rekomenduojama reguliariai išpurtyti. Purtyti reikėtų įvairiomis kryptimis, kad užpildas nesukristų viename krašte.
Antklodę reikėtų vėdinti vėsioje ir sausoje vietoje. Natūralaus užpildo antklodžių negalima laikyti saulėje, nes ji gali išdžiovinti užpildą. Dėl šios priežasties plunksnos ir pūkai praras elastingumą. Jei planuojate antklodės nenaudoti ilgą laiką, ją reikėtų laikyti sausoje, gerai vėdinamoje vietoje.
 
Prieš pradedant priežiūrą (plovimą, valymą, džiovinimą), rekomenduojame susipažinti su priežiūros simboliais antklodės etiketėje. Šių rekomendacijų laikymasis yra esminė pratęstos garantijos galiojimo sąlyga.
 
Antklodės skalbimas
Antklodę rekomenduojama skalbti pagal poreikį; rekomenduojamas skalbimo dažnis – kartą per metus (alergiškiems žmonėms – 4 kartus per metus). Prie JYSK antklodžių pridedama išsami skalbimo instrukcija, jos reikia atidžiai laikytis.
Suaugusio žmogaus dydžio antklodė (135 x 200 cm, 140 x 200 cm, 200 x 220 cm) turi būti skalbiama skalbyklėje, kurios talpa ne mažesnė kaip 7 kg. Lengvas vasarines antklodes ir kūdikių ar vaikų antklodes galima skalbti ne mažesnės nei 5–6 kg talpos skalbyklėje. Naudokite specialų patalynės skalbiklį arba skalbiklį, skirtą vilnai ir (arba) pūkams. Laikykitės nurodymų, pateiktų ant gaminio pakuotės! Nenaudokite skalbinių minkštiklio!
 
Džiovinimas
Kad antklodė po skalbimo vėl taptų puri, pūkai ir plunksnos turi būti visiškai sausi. Jei užpildas nebus visiškai sausas, antklodė subliūkš, o užpildas gali pradėti gesti.
Antklodę reikėtų džiovinti džiovyklėje, kurios talpa ne mažesnė kaip 7 kg, pasirinkus vidutinę temperatūrą pagal džiovyklės techninius parametrus (temperatūra turi neviršyti 80 °C).
Dirbtinio užpildo antklodės džiovinimas gali užtrukti iki pusantros valandos, o natūralaus užpildo antklodei gali prireikti net 4 valandų. Norėdami įsitikinti, kad antklodė visiškai išdžiūvo, pasverkite antklodę prieš skalbimą ir po džiovinimo!
 
GARANTINĖS PRETENZIJOS TEIKIMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA
Garantija galioja, jei vartotojas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo antklodės trūkumo atsiradimo momento, praneša JYSK apie kilusią problemą: atsiunčia pretenziją adresu info@JYSK.lt ir nurodo įsigijimo datą, prekės defektą ir prideda čekį, garantijos dokumentų kopiją ir antklodės nuotraukas.
 
JYSK peržiūri garantinę pretenziją ir pateikia atsakymą per 2 (dvi) savaites nuo pretenzijos ir visos reikalingos informacijos gavimo dienos. Jei reikia, JYSK gali pratęsti atsakymo pateikimo terminą, apie tai raštu informuodama pareiškėją.
 
JYSK turi teisę prašyti pateikti papildomos informacijos ir parodyti antklodę, pristačius ją į artimiausią JYSK parduotuvę. Vartotojas antklodę į JYSK parduotuvę pristato savo lėšomis. Jei siekiant nustatyti defektą ir (arba) jo atsiradimo priežastį, JYSK manymu, reikalinga antklodės ekspertizė, ji atliekama JYSK lėšomis. Jei reikalinga ekspertizė, JYSK atsakys į garantinę pretenziją per vieną mėnesį nuo antklodės atidavimo ekspertizei dienos.
 
Jei antklodės trūkumų pašalinti nėra galimybės, už antklodę grąžinama dalis sumos, atsižvelgiant į jos naudojimo trukmę ir nusidėvėjimo laipsnį.
 
Garantijos tenkinimo būdą, atsižvelgdama į antklodės garantinį laikotarpį, laiką, praėjusį nuo antklodės įsigijimo, ir antklodės nusidėvėjimo laipsnį, nustato JYSK.
 
SVARBU!
Išsaugokite garantijos sertifikatą ir pirkimo čekį ar sąskaitą (jei pirkote JYSK interneto parduotuvėje) kaip pirkimo įrodymą. Nagrinėjant garantinę pretenziją ir siekiant nustatyti ir įvertinti, ar suteikta garantija apima konkretų prekės trūkumą, gali būti paprašyta pateikti pirkimo dokumento originalą arba jo nuotrauką. Nepateikus šių įrodymų, pratęsta antklodės garantija netenka galios.